Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Cards & Things challenge nr. 74

Goedemorgen allemaal!

Hebben jullie de nieuwe kleuren uitdaging op het Cards & Things Blog al gezien??? Die is GAAF!!! Ik heb er afgelopen weekend dit kaartje meegemaakt. Met, hoe kan het ook anders, een nieuw setje wat ik zaterdag binnenkreeg. Ga ook even kijken op het blog naar de prachtige kaartjes van de andere teamleden! En doe gezellig mee!! Als je niet deze kleuren hebt mag je ook kleuren gebruiken die er op lijken!!

Did you guys see the new color challenge at Cards & Things? I LOVE that combination!! Last saturday I made this card, with my new stampset Clearly for You. Take a look at the cards from the other teammembers at Cards & Things here! Will you play along with us?? You can use colors which are separate to these colors if you don't have them!

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Gebruikte materialen:

Paper: Crumb Cake, Very Vanilla, Marina Mist, Soft Suede, Elegant Soiree DSP
Ink: Crumb Cake, Soft Suede
Stamps: Clearly for you
other: very vanilla satin ribbon, pearls, oval nestabilities, corder chomper

Have a great day!!

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart, Erna! Heel erg mooi gemaakt!
    Mooie kleurencombi trouwens.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!