Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Cards & Things challenge nr. 76

Hoi hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik vooral van het mooie weer genoten en dus weinig geknutseld. Komende week heb ik ook weer 2 examens dus daarvoor moet gestudeerd worden. Maar maandag heb ik even tijd genomen om het kaartje voor deze week te maken met de sketch challenge van Cards & Things! Hij is erg leuk en ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen!
Ik heb een oude kleur uit de kast gepakt: Bermuda Bay. Samen met Early Espresso en Crumb Cake een mooie combi vond ik :-) Ik heb de stempelset "circle circus" gebruikt, die blijft toch echt super hoor!!

Minpuntje: ik schijn de laatste tijd patent te hebben op scheve kaartjes..... en ik zie het pas als ik de foto zie... en dan zit de hele bups al vast dus kan ik er niets meer aan doen. Iemand tips???

Het resultaat:

De challenge:



En mijn kaartje:



Groetjes en een fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Ik zag op het C&T blog al dattie scheef zat... :-(
    Geen tips voor je, blijven oefenen... ;-)
    Hahaha!
    Maar ik vind 'm super! Mooie kleurencombi ook!
    Succes met je examens!

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love how you paper pieced the owl! he is tooo cute ~ Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!