Pagina's

maandag 18 april 2011

PPA challenge...

Vorige week zag ik een kleurenchallenge op het blog van Paper Pals Arts. En ik vond dat wel een uitdaging, maar ik ben zo lang met dat kaartje bezig geweest dat ik te laat ben om hem op hun blog te plaatsen. Maar ja, ik kan hem gelukkig nog wel op m'n eigen blog laten zien.Ik was aan het stoeien met de bloem, om de juiste verhouding te vinden zodat ie een beetje mooi uitkwam...
Ben benieuwd wat jullie vinden....

Dit was de uitdaging:


en dit mijn kaartje:



De blaadjes heb ik eerst met So Saffron gestempeld en daaroverheen met Daffodil Delight.
Vervolgens met de bijpassende pons uitgeponst.

Fijne dag!!

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi!
    Leuk om te zien dat je er weer wat volgers bij hebt, "ken" ze nl. ;-)
    (heb ze ook als volger)

    Binnenkort maar eens wat afspreken??

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden! Ik zou het niet kunnen met zoveel geel... dat is mijn kleur absoluut niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!