Pagina's

zondag 10 april 2011

Stamping 411 en Paper Players Challenge

De sketch van deze week op het Stamping 411 blog is weer super leuk!! Toen ik de kleuren challenge van de Paper Players zag wilde ik deze twee gaan combineren. Daar is dit kaartje uit voortgekomen. Ben niet helemaal tevreden over het uiteindelijke resultaat, maar ja..
Ik laat hem toch maar zien :-))

This weeks skecht at the Stamping 411 blog is super cute!! When I saw the color challenge at Paper Players I wanted to combine those two challenges. This is what came out.. I'm not totally satisfied but I show it so you can tell me what you'll think about it :-))

sketch challenge:



kleuren challenge:



mijn kaartje:



Groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Great card Erna. Super interpretation of the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a cute card! I love the ribbon with the corduroy button! Thanks for playing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the colors & your fun flowers really make it pop!! Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute! The flowers are perfect! Thanks for playing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a quick and cute card! Love those flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet sketch and lovely take on our challenge colors! Thanks for playing with us this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card! The flowers are so pretty and I love the corduroy button!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a bright and happy card Erna! Love your use of the Paper Players colors and the 411 sketch! I really like the dotted background! Thanks for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So fun, Erna! Love the popped up flowers and the way you used the corduroy brad on the ribbon. Such a cheerful card! Thanks for playing along with The Paper Players this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty, love the trio of flowers! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very nice card, Erna -- Thanks so much for playing along this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!