Pagina's

zaterdag 9 april 2011

UDI color challenge!

whoohoo, mijn nieuwe SU spulletjes waar ik op zat te wachten zijn binnen! Ik kon het niet laten, ondanks het mooie weer, ermee aan de slag te gaan! (Heb ook nog lekker buiten in de zon gezeten hoor). Ik heb voor de kleuren uitdaging van het UDI blog dit kaartje gemaakt en daarbij het SAB setje "Bliss" gebruikt. Vind de vlinder erg mooi, samen met dat achtergrondje ben ik heel tevreden over deze kaart :-)).

whoohoo, my new SU stuff came today!! I couldn't wait to play with the new goodies, eventhough the wheather is beautiful over here! I used the UDI color challenge for my card and the SAB stampset "Bliss". Love the butterfly, I'm happy how it turned out on the card :-)).

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Have a great day!!

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Erna!
    Heb hem ook live mogen bewonderen en dan ziet hij er nog mooier uit!

    Fijn weekend!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! De vlinder maakt het helemaal af!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!