Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

Cards & Things challenge nr. 81

Oeps, ik geloof dat ik vorige week zei dat ik meer kaartjes zou gaan maken he. En nu is er al weer een week voorbij en heb ik alleen maar een nieuw C&T kaartje voor jullie....

We hebben een kleurenuitdaging deze week, ik heb mijn eigen achtergrondje gemaakt :-)
Ik mis nog wel iets aan m'n kaartje, er moet voor m'n gevoel nog iets bij... maar ik weet niet goed wat. Iemand nog een ideetje??

Doen jullie ook weer mee?

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Ik snap wat je bedoelt met "iets missen", maar ik weet nu ff niet wát er mist...
    Misschien nog een label met een tekst erop?
    Ben benieuwd wat je nog bedacht hebt voor deze kaart.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat dacht je van een tekstje?
    Ik vind 'm wel erg mooi by the way.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I have this stamp set and have not used it much. Your card is an inspiration! Maybe add a label with a sentiment on it? I love the background!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!