Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Goedemorgen!!

Zoooo, ik ben met heel veel dingen bezig geweest afgelopen week maar niet zoveel kaartjes gemaakt! Er liggen echter nog genoeg sketches en challenges te wachten op mijn bureau dus de inspiratie is er wel :-))
Maar voor vandaag moest ik natuurlijk een kaartje klaar hebben voor het Cards & Things blog en daar hebben we deze week een kleuren uitdaging voor je. Laat paars nu (één van) mijn lievelingskleuren zijn!
Ik heb mijn favoriete stempelset weer uit de kast gehaald (Just Believe). En met mijn markers ingekleurd.

De uitdaging:



Mijn kaartje:


Fijne dag allemaal!!

1 opmerking:

  1. Wow, mooie kaart weer zeg! Leuke kleurencombi, paars en groen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!