Pagina's

maandag 9 mei 2011

kaartje

Goedemorgen!

Vanochtend was ik wat aan het surfen en kwam ik dit challenge-blog tegen. Daar staan ook alle sketches op die ze eens gehad hebben en ik vond deze sketch erg leuk. Ben gelijk aan de slag gegaan met dit kaartje. Tussendoor nog even naar de tandarts geweest :-), en zonet het kaartje afgemaakt. De link naar het blog vind je hier.

De sketch:



Mijn kaartje:



Het papier dat ik gebruikt heb is SU papier dat ik in de opruiming gekocht heb. Ik weet dus geen naam en eigenlijk heb ik gegokt dat het met Baja Breeze en Wild Wasabi goed combineert :-)
De ondergrond van de kaart is Very Vanilla net als het satijnen lint dat ik gebruikt heb.

Fijne dag!!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, Erna! Ik vind de kleurencombinatie ook zo leuk.

    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan! Super!!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!