Pagina's

maandag 9 mei 2011

Lekker bezig vandaag....

Ook de sketch van Stamping 411 had ik nog liggen. Op de beurs in Zeist heb ik een embossingfolder gekocht met boomstructuur. En die had ik nog niet gebruikt. Dus die wilde ik bij deze sketch wel uitproberen. Ik heb na het embossen met een sponsje met inkt eroverheen gesponst. Ook de bloem waar de uil op zit heb ik ge-embost en daarna gesponst met inkt. Ik vind hem wel leuk geworden, en jullie?

I wanted to play along with the sketch at Stamping 411. At the fair in Zeist I bought a tree embossingfolder. And I had not used it yet. So I wanted to try at this sketch. I've sponged after embossing with some ink. The flower which the owl sits on I also embossed and then sponged with ink. I think it became fun, and you?

De sketch:



Mijn kaartje:



Have a nice day!!

6 opmerkingen:

  1. hij is mooi en grappig, geslaagd dus
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job with this one Erna!!! Thanks for sharing the darling card.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna!
    Ik heb ook eens geprobeerd om over een embossing te sponsen, maar ik moet nog goed oefenen, hahaha! ;-)

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the wood texture with the owl, too cool! Great colors too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is SO cute! Love the woodgrain with the owl!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!