Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Stampin 411

Op de valreep heb ik nog een kaart gemaakt met de sketch op het blog van Stamping 411. Och, ik zie nu dat ik toch te laat ben, mr. Linky is gesloten! Ik heb wat oud dsp papier gebruikt en de nieuwe Flower Fold Die, welke ik onlangs in huis gekregen heb.
Een corduroy button en parels en ik vond m'n kaart leuk zo, jullie ook?? :-)

Last minute I made this card with the sketch on Stamping 411. But oops, I see I'm too late for mr. Linky! I used some old DSP with a new SU die, the Flower Fold Die. A corduroy chocolate chip button in the middle and some pearls in the corner. I like my card :-))

De sketch:



Mijn kaartje:



Fijne dag!!


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Mooie kleurencombi! Hou ik wel van! ;-)

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, Erna! Ik vind de kleurencombinatie ook zo mooi.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love this flower die and the chocolate chip button is perfect for the center!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!