Pagina's

dinsdag 31 mei 2011

Stamping 411 en Create Ink Challenge

Ik ben gisteravond toch maar begonnen aan een nieuw kaartje voor het Stamping 411 blog van deze week. Voordat ik weer te laat ben met uploaden.... Ik heb ook de color challenge van "Create Ink" gebruikt, toen ik die uitdaging zag wist ik meteen dat ik daar een kaartje mee wilde maken.
Ik heb de stempelset Friends 24-7 gebruikt voor het achtergrondje. Vlinders gemaakt met de beautiful wings embosslits. Het labeltje heb ik gemaakt met de designer label punch, door hem op z'n kant nog een keer te ponsen. (het idee heb ik niet van mezelf...)
Ik ben zelf wel tevreden over dit kaartje, vandaar dat ik ook meerdere foto's gemaakt heb om de details goed te kunnen laten zien.

Last night I started with a card for the new sketch of the Stamping 411 blog this week. I also used the color challenge "Create Ink". When I saw this challenge I knew immediately that I wanted to make a card.
I have used the stamp set Friends 24-7 for the background. Butterflies are made ​​with the beautiful wings embosslits. I added some basic pearls. The label I created with the designer label punch. (I saw this idea somewhere else)
I am quite happy with this card, so I have several pictures to show the details of my card.


De sketch:



De color challenge:



Mijn kaartje met details:





het labeltje:



inie minie pareltjes op deze vlinder:



Stamps: Friends 24-7, Clearly for you
Ink: Soft Suede, Craft, Baja Breeze (marker)
Paper: Soft Suede, Craft, Very Vanilla, Elegant Soiree DSP
Other: Basic pearls, beautiful wings embosslitz

Fijne dag!!

14 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna! |Heel erg mooi gemaakt, leuke kleuren en mooie details! Mooi label trouwens!!!
    Toppie!

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Love the colors, and the texture & pearls for the butterflies make them even more beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the way you did your card. It's absolutely gorgeous. Thank you for joining us at ColorLab.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supermooie kaart ! helemaal geslaagd, die kleurencombo !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en prachtige kleuren! Voor mij ben je al gewonnen hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely Beautiful!!! Perfect use of the colors, and great use of the sketch!! Thanks for playing along at the ColorLat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is wonderful Erna! I love how you've sponged and embossed the butterflies. Thanks so much for joining us the ColorLab this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card...great texture! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! I love the layout and the colors!
    Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card! I love every detail! So glad you joined the ColorLab Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Just gorgeous, Erna! Thanks for playing along this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is an elegant beauty! It's stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, I'm glad I came to take a peek at this from the Stamping 411 Showcase. I love these colors together and the way you've worked the sketch is fantastic. Beautiful card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!