Pagina's

zondag 1 mei 2011

Stamping 411

Vanochtend zag ik de nieuwe sketch op het blog van Stamping 411 en heb ik dit kaartje gemaakt. Alles wat ik gebruikt heb is van SU. Ik heb een craft corduroy button met mijn elegant eggplant marker gekleurd, zodat hij bij het kaartje past.

This morning I saw the new sketch on the blog of Stamping 411 and I made ​​this card. Everything I used is from SU. I colored a craft corduroy button with my elegant eggplant marker, so that it fits the card.

De sketch:



Mijn kaartje:



Paper: Pale Plum, Whisper White, patterns designer series paper stack
Ink: Pale Plum, Elegant Eggplant, Old Olive
Stamps: Just Believe
Other: Basic Pearls, Old Olive ribbon, corduroy button, markers

Have a nice day!!

9 opmerkingen:

  1. lovely sentiment card !
    greetings, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is pretty, love the pearls and sponging that make such a soft, elegant look!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow Erna! This is so beautiful! I need to pull out plum more often! Thanks for the inspiration! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea to color the corduroy button! It's a fabulous card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jahoor, ze doet het weer ! Gaaf kaartje ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card! Love the details such a great card!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had 'm nog niet gezien, maar wat een prachtige kaart zeg! Super!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful, as always, Erna -- love your colors! Well done! Thanks for playing along at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!