Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Today....

Today I spent the day with a new friend of mine, who lives in Rotterdam. She's a scrapbooker and I'm a cardmaker, but we've had a real good time! (Thanks Laura!)

We've made some cards and talked a lot (weird huh?) and here I'll show you what I did make today.

First of all it's a card with the sketch of Mojo Monday;

The sketch:



And my card:



The second one is a card using the sketch of Clean & Simple:



Mij card:



And the last one, we saw a sample on the blog of Andrea Walford and we both love the card of Andrea. I made mine the same, just other colors. Laura made here cards almost the same but gave her own touch on it. Here cards were pretty cool!!

My card:



Have a good weekend!


3 opmerkingen:

  1. Wat een creatief dagje heb je gehad! Mooie kaarten, zeg! Toppie!

    Fijn weekend.

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaartjes, Erna.
    Via onze hobby en blogs krijg je er steeds meer vrienden bij. Gezellig toch?

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via via kwam ik op je blog terecht en ik ging eens rondsnuffelen bij jouw! Wat maak jij mooie kaarten, volledig mijn ding! Dus twijfelde ik niet en ben meteen volger geworden!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!