Pagina's

woensdag 11 mei 2011

verjaardagskaartje

Ik wilde een voetbalkaart maken voor een zoon van een vriendin die volgende week jarig is. Maar vond het nog wel lastig om iets te bedenken. In deze stempelset ("goal") zitten alleen een bal en het woordje "goal". Maar ineens bedacht ik me dat ik de vorm van het paaskaartje van Christa wel kon gebruiken. Dus ik heb dat kaartje als voorbeeld genomen en de vorm nagemaakt. Hoe vinden jullie hem geworden??

Dit is hem:



Ik heb het vrolijke "Celabrations" papier van SU weer gebruikt.
De kleuren zijn Pacific Point, Pear Pizzazz, Real Red en Bashful Blue.

Fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. hij is helemaal toppie !!! leuke kleurencombo ! helemaal jongens !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, Erna! Leuk bedacht om deze layout te gebruiken!! En fijn dat je de kleuren erbij hebt gezet! Helemaal toppie!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje!! De vorm doet het!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!