Pagina's

dinsdag 7 juni 2011

Cards & Things challenge nr. 82 and PPA challenge

Goedemorgen!

Gisteren moest ik nog opschieten om mijn kaartje op tijd af te krijgen voor vandaag. Ik was immers druk met het kaartje voor Stamping 411 (zie bericht van gisteren).
Ook kwam ik op internet de nieuwe kleuren uitdaging tegen van de Pals Paper Arts en die vond ik zo gaaf, dat ik besloot hem te combineren met mijn kaartje voor C&T. (Achteraf gezien heb ik niet de juiste blauwe kleur gebruikt, maar ik vind mijn kleur eigenlijk veel beter passen bij de andere kleuren :-))
De skater heb ik eerst gestempeld en daarna uitgeknipt, vervolgend met 3d tape iets verhoogd opgeplakt. Deze skater gaat trouwens uit de collectie van Stampin Up en is vanaf 1 juli niet meer te bestellen. Ik hoop dat jullie ook weer mee doen met de uitdaging van Cards & Things, ik ben benieuwd wat jullie er van maken!

De sketch:



De color challenge van PPA:



Mijn kaartje:



Detail van de skater:



Stamps: Extreme Elements, Short & Sweet, Extreme Skateboard
Paper: Cherry Cobbler, More Mustard, Not Quite Navy
Ink: Cherry Cobbler, More Mustard, Not Quite Navy
Accesoires: Star Punches, Word Window Punch, Designer Label Punch

Groetjes,




6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Lekker kleurig ook!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoer maar toch fleurig! Leuk hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Erna,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt,
    ben gelijk volger geworden,
    zag nog meer leuks op je blog:)
    groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card! I love how the skateboarder is popped out. Thank you for playing along with Pals Paper Arts.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een stoere kaart! Mooie kleuren en echt perfect voor een jongen!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!