Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

Cards & Things challenge nr. 83

Hoi allemaal,

Deze week een kleuren uitdaging op het blog van Cards & Things! Eén waar ik wel even over na moest denken hoor... ben eerst maar eens aan het stempelen gegaan met de kleuren. En toen kwam ik bij deze stempelset uit. Een ondergrondje gemaakt. Nog iets verkleind, want hij was eerst groter. De groene ondergrond heb ik ge-embost en daarna licht gesponst met dezelfde kleur inkt.
Labeltjes gemaakt, lint over de kaart en nog twee parel-brads om het af te maken.

Doen jullie ook weer mee deze week??

De uitdaging:



Mijn kaartje



Detail:





Groetjes en een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. So pretty! This stamp set is great with these colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er prima in geslaagd!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, ik vond het ook een moeilijke kleurenuitdaging, maar vind wel dat je een mooi kaartje hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!