Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Cards & Things challenge nr. 84

Hallo allemaal,

Deze week is er een sketch voor je op het blog van Cards & Things! Een ronde sketch, leuk dus! Ik heb daarvoor de scallop die van SU gebruikt. Het hartje heb ik met de scallopped heart of heart embosslitz die gemaakt. 1x in zwart en 1x in wit. Waarbij ik de witte ook nog een keer uitgeponst heb zodat die weer precies in het zwarte hartje valt. Het rode hartje heb ik met de movers & shapers vorm full heart gemaakt. Die is weer net een slag groter. De rode kleur is "poppy parade". Een paar vlindertjes met pareltjes erbij en een mooi papiertje en ik vond hem wel geslaagd.

Doen jullie ook weer mee?

De sketch:



Mijn kaartje:



Details:







ps: ik heb een nieuw fototoestel waarmee ik ook scherpe foto's van dichtbij kan maken, leuk he!

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Mooie kleuren en je layout is ook errug mooi.
    En superscherpe foto's! :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! En goed voor je dat je nu zo'n goed fototoestel hebt! Laat je gaan zou ik zeggen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf Erna!
    Wat fijn dat je een nieuw fototoestel hebt. Je foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty Erna. I love your layered hearts and those adorable butterflies!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!