Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Cards & Things challenge nr. 85

Hoi allemaal,

Voor deze week is er weer een sketch voor je op het blog van Cards & Things. Het is de laatste uitdaging voor de zomerstop. Dus als je zin hebt om mee te doen graag! Eind augustus zijn we weer terug met nieuwe uitdagingen!
Ik heb een nieuw setje binnen uit de zomer mini catalogus, The Open Sea heet het en er zit ook bijpassend papier bij. Erg gaaf!!

De sketch:



Mijn kaartje:



Details:





Aangezien ik als basiskaart een donkere kleur gebruikt heb, heb ik voor de binnenkant ook nog een witte inlegkaart gemaakt.



waarvan ik het anker verhoogt heb op geplakt:



Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna! Mooi thema, dat "navy"!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi! Wat een mooie stempels! En het is een kaartje dat prima geschikt is voor een man, want dat blijft toch dikwijls een uitdaging!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a wonderful masculine card. Those are so hard for me, but you've created a beauty here!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er stoer, deze mannenkaart, maar tegelijk erg mooi!
    Groetjes Wilma
    kantenscrap.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!