Pagina's

maandag 27 juni 2011

Clean & Simple and Color Lab

Terwijl de mussen van het dak vallen heb ik een kaartje afgemaakt, waar ik vorige week al mee begonnen was. Het is hier in huis lekker koel, dus het is geen straf :-)
Ik heb de sketch gebruikt van Clean & Simple en de kleuren uitdaging van Color Lab.
Ben nooit zo weg van "sahara sand" maar met wat spongen wordt het toch wel wat. De blaadjes heb ik ook met een sponge dauber bewerkt met sahara sand inkt.

De sketch:



De kleurenuitdaging:



Mijn kaartje:



Detail:





Stamps: A word for you, Punch Potpourri, Sanded background stamp
paper: sahara sand, bravo burgundi, retired dsp
Ink: sahara sand, bravo burgundi, pink pirouette
other; bird punch, sponge daubers

Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Such a gorgeous way to use the colors. Thanks for joining us at ColorLab.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi! Ik hou van de kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love it Erna! So pretty! Thanks for joining us at the ColorLab this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful! I just love the bird in Burgandy! So glad you joined us at the ColorLab this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!