Pagina's

donderdag 2 juni 2011

CQC challenge #87

Alle kleuren challenges hebben geloof ik de zomer in hun hoofd! Want bij veel challenges zijn er vrolijke zomerse kleuren deze week voor de uitdaging! Zo ook bij CQC, melon mambo, pumpkin pie en crushed curry. Ik kon me maar niet herinneren waar "crushed curry" nou vandaan kwam, ik kende de naam maar had zelf nergens een inktpad in deze kleur. Tot ik in mijn lintjesrek ging kijken en daar een rol crushed curry zag en toen wist ik het weer! Het is één van de In Colors van vorig jaar! Nou dat lint had ik dus nog, maar de inkt niet, dus daar heb ik maar daffodil delight voor gebruikt. En ik heb een flowerpot kaart gemaakt. Want met zulke kleuren kan ik alleen maar bloemen verzinnen.... misschien komt er nog een ander idee boven drijven van de week, dan pakken we gewoon weer de volgende kleuren uitdaging.
Ik heb de voorkant van de flowerpot geëmbost met een Cuttlebug embossing folder.

Dit is de uitdaging van CQC:



En mijn kaartje als de binnenkant er in zit:



En als de binnenkaart er uit is:



Groetjes en een fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. This is just the CUTEST!!! I love the embossed flowerpot & eyelet edging! Thanks so much for playing with us at the colourQ this week!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Erna!!! En ik ben helemaal weg van dat uiltje van vilt... soweeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes! Tof gedaan!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the flower pot! Great use of the color combination!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, Erna! Thanks for joining us at the colourQ this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely darling card, Erna! Love the interactive element of the pullout:) Thanks for joining us at CQC this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!