Pagina's

donderdag 2 juni 2011

Decorative Label Punch

Ik zal jullie laten zien hoe ik het labeltje gemaakt heb op mijn kaart voor Stamping 411.
Ik heb het idee niet van mijzelf, maar weet niet meer waar ik het gezien heb.

I'll show you how to make a different size of the decorative label punch. I don't have this idea from myself, but I can't remember where I saw it...

Dit is het originele label, dat pons je eerst uit:



Daarna steek je het label overdwars in de punch:



En ponst opnieuw, en dan heb je een nieuw klein labeltje!



Simpel toch?

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. leuk idee! mag ik vragen waar je die label pons hebt gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karina, die pons is te krijgen via mij, Hij is van Stampin'Up! Als ik je kan helpen hoor ik het wel. Mail me dan maar even, want ik kan jou niet direct mailen volgens mij. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!