Pagina's

maandag 6 juni 2011

Stampin 411 challenge

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik geprobeerd een kaartje te maken met de sketch van Stamping 411. Het is niet helemaal gelukt zoals ik gedacht had, maar ja. Ik heb met versamark gestempeld op het designpapier en daarna ge-embost met clear embossingpoeder. En ik had gedacht dat dit meer een very vanilla kleur zou worden maar dat heeft dus ietsje anders uitgepakt. Ik heb een klein beetje m'n eigen draai gegeven aan de sketch, maar dat moet kunnen vind ik :-)

De sketch:



Mijn kaartje:



En wat details:





Stamps: Thank you Kindly, Just Believe
Paper: Riding Hood Red, Basic Black, Very Vanilla, Love Letter DSP, First Edition DSP
Ink: Riding Hood Red, Basic Black, Versamark
Accesoires: Border Punch, Photo Corner Punch, Ribbon, Brads, Riding Hood Red Button, Clear embossing powder, paper piercing pack

Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Supergoed gedaan! Voor mij is dit een prima kaartje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch vind ik hem leuk! ;-)

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW this is stunning!! Love the focal image & colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sweet Lady! Your card is gorgeous!! Also, I'm so happy that you and Laura have been able to stamp together.. Isn't life funny? Thanks for having such a wonderful heart. Hugs! Selene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty!! Love that technique too!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning! I love the emboss resist effect over the newsprint. Wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!