Pagina's

zondag 12 juni 2011

Stamping 411 and Color Dare challenge!

Goedemiddag!!

Gisteren heb ik weer een kaartje gemaakt, dit maal met de kleuren challenge van de Color Dare en de sketch van Stamping 411. Ik heb de medallion stempel weer eens tevoorschijn gehaald. Ik zou bijna vergeten dat ik hem heb maar hij is zo mooi! Ik heb de vogeltjes gemaskerd en daarna het ondergrondje gestempeld. Pareltjes aangebracht. De woorden heb ik ge-embost met witte embossingpoeder. Ik heb een ander fototoestel gebruikt dus ik moest even goed kijken hoe ik de foto's het mooist er op kon krijgen maar ik denk dat het gelukt is :-)

De sketch:



Mijn kaartje:



Details:





Stamps: Medallion, Clearly for you, Friends 24-7
Ink: Cajun Craze, Baja Breeze, Not Quite Navy (and Whisper White craft ink)
Paper: Cajun Craze, Baja Breeze, Not Quite Navy, Whisper White
Accesoires: pearls, photo corner punch, white embossingpowder

Groetjes en een fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Prachtig, Erna! Mooie kleren ook! En de parels geven een leuk accent aan de kaart.

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So love this idea Erna. I'll be casing this one. Maybe even for my club Tuesday night. Thanks for the inspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW - this is gorgeous. I love the centre of your medallion, the distressing and all the pearls. Thanks for playing along with the Color Dare this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi gedaan! Leuke stempel die vogeltjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is awesome! You have used the colours and the sketch perfectly!! Thanks for joining us at the CD!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Those sweet birds are the perfect center for the medallion!! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW!!! Gorgeous! Love the distressing. And I love how the cajun craze just pops off the card! Thanks for playing along with the Color Dare!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this is stunning! Whistles, hoots and hollers from Massachusetts! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Erna! I love how you have combined these colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, love the pearls on the "spokes" of this stamp! Wow! Great job with the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous job -- love your attention to detail! Thanks so much for playing along this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Once again you've rocked the challenge! Your card is gorgeous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. just beautiful, Erna -- love the pearls around the scallop circle! GReat job -- thanks so much for playing this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!