Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Color Que Challenge #91

Toen ik deze kleuren uitdaging zag was ik gelijk verkocht! Ik vind hem gaaf!!! Helaas ben ik te laat begonnen met het kaartje om hem nog op de CQC site te uploaden maar dat maakt niet uit. Ik ben zelf heel tevreden over het eindresultaat. Ruby Red is een kleur die SU niet meer heeft, maar ik vond het destijds zo'n warme kleur dat ik de marker en nog wat papier bewaard heb.
Verder heb ik mijn swirl sizzlits die weer eens uit het stof gehaald, want ze blijven toch leuk die swirls!! 3 pareltjes erbij geplakt en toen vond ik hem wel "af".

De challenge:



Mijn kaartje:



Details:





En de pareltjes:



Fijne dag!!

5 opmerkingen:

  1. Oooh dat is zeker een gave kleurencombo zeg!!
    En wat een gave kaart heb je ermee gemaakt.
    Die sizzlits swirls vind ik ook zo leuk! Ik heb ze niet, maar ik heb ooit eens een paar witte van iemand gekregen en sindsdien staan ze nog steeds op mijn ellenlange verlanglijstje! whahaha
    Anyway, een super gaaf kaartje is het geworden Erna!!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje. Ik vind het wel iets van een hollands tegeltje hebben, zo met die kleuren en die vierkantjes. Heel leuk gedaan.

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje prachtig Erna!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem helemaal gaaf Erna. Echt heel erg leuk wat je met deze uitdaging hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful! The squares remind me of decorative tiles! You did a fabulous job with the color combo!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!