Pagina's

maandag 29 augustus 2011

Color Throwdown & Stamping 411

Goedemorgen!!

Afgelopen weekend had ik gepland om in ieder geval één kaartje te maken maar dat is niet gelukt.. Dus het eerste wat ik vanochtend op m'n agenda had staan was dat kaartje maken :-)) En vandaag is het wel gelukt. De kleuren uitdaging komt van de Color Throwdown Challenge en de sketch heb ik natuurlijk van één van mijn favoriete sketch challenge blogs: Stamping 411. Ik heb met de butterfly die twee vlinders gemaakt, de bovenste is van vellum. Die heb ik gestempeld met crumb cake inkt en versamark, daarna geëmbost met clear embossingpoeder. Vervolgens heb ik het vellum met perfect plum inkt gesponst zodat het embossing wat meer naar voren komt. Het design papier is van de Paper Stack Subtles collection.

De sketch:


De kleurenuitdaging:


Mijn kaartje:


Detail vlinder:



Fijne dag!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Erna! Prachtig die vlinder...

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kaartjes worden steeds mooier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Je vlinder is bijzonder mooi en siert gans de kaart! Mijn complimenten met zo'n mooi werkje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the layers on your butterfly! Great take on both challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your clean and simple style. This is a great example of using the colors well! Beautifully done.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so beautiful. I'm SO glad you shared it with us at the Color Throwdown. You were given an honorable mention for this week's challenge which you can view on our blog this morning.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simply gorgeous, your color choices and your style, very nice work.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow!! This is so pretty Erna! I love what you did with the sketch and your colors are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is stunning Erna, I absolutely LOVE the colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so beautiful! I love the use of colors and the sketch! Gorgeous butterfly!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!