Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

groen kaartje

Goedemiddag!

Het is me weer gelukt om een kaartje te maken, voor een vriendje die bijna 6 wordt :-)
De kleurenuitdaging van UDI colorchallenge leek me hiervoor wel geschikt.
Heb eerst het ondergrondje gemaakt, door de krokodillen te stempelen. De ballon heb ik gemaakt met de blossom punch van SU.

De challenge:


Mijn kaartje: 



En nog wat detail:



Stamps: Long Fellows, All Holidays
Paper: Very Vanilla, Basic Black, Always Artichoke, Pear Pizzazz
Ink: Black, Always Artichoke, Pear Pizzazz
Accessories: Boho Blossom Punch

Fijne dag!

1 opmerking:

  1. Wat mooi met die krokodilletjes! En dat ballonnetje is ook zo tof! Knap werk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!