Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

Inlaid embossing..

Al vaak heb ik deze techniek gezien maar nog nooit uitgeprobeerd.... Voor de juf die a.s. maandag haar verjaardag viert moest er nog wat geknutseld worden. En ik had vorige week een heel leuk setje gezien op internet (je vind het HIER). Dus ik heb een zelfde soort setje gemaakt met deze techniek.

Mijn setje:


Embossing van dichtbij:
Je plakt twee stukjes cardstock op elkaar en haalt die tegelijk door je Big Shot (of Cuttlebug oid) Nu lijkt het net of de bloem er "in" ligt.


Labeltje:


Stamps: Elements of Style, Petite Pairs
Paper: Wisteria Wonder, Concord Crush, Whisper White
Ink: Concord Crush, Wisteria Wonder
Accessories: Designer Label Punch, Bigz XL Baskets & Blooms Die, Filigree Brads

Fijn weekend!

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!