Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

kaart en Inkspiration Challenge..

Had ik een tijdje geleden een leuke kaart vorm gezien, kan ik me niet meer herinneren waar!! Het idee is dus niet van mij, maar wel leuk om te maken.
Ik heb de kleuren van de inkspiration challenge gebruikt, tenminste, dat dacht ik... Ik had de inkten al een tijdje op m'n bureau liggen en kon niet meer vinden waar ik de challenge gezien had. Zo juist heb ik hem gevonden maar nu blijkt dat ik very vanilla had moeten gebruiken en ik heb whisper white gebruikt! Nou ja...dat is geloof ik niet echt te zien op de foto he? :-)
De kaart kun je dus in elkaar "draaien" dmv de brads.

De challenge:


De kaart "dicht": 


De kaart "open": 


En alle stukjes van de kaart: 

 





 

Groetjes!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna!! |Leuk zo met deze stempels en kleurencombi!

    Denk trouwens dat je het idee hier vandaan hebt:

    http://juliedavison.blogspot.com/2011/08/flirtatious-telescoping-card.html

    ;-)

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Erna. Leuk gedaan met deze stempelset, dat had ik nog niet bedacht. Zo vind ik het bootje zelfs leuk.

    Deze kaart komt van Technique Junkies, maar is ook uitgelegd geweest op Splitcoast stampers.

    Groetjes
    Marrigje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!