Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

Our Creative Corner challenge


Hooooi allemaal!!!

Ik kwam op de site van Our Creative Corner en daar hebben ze een hele mooie kleurenchallenge lopen. Maar na veel papier verspeeld te hebben.... en toen maar weer op internet kijken, kwam ik op de site van Vicky Burdick zoiets leuks tegen!! Zij heeft met haar uilenpons magneetjes gemaakt!! Nu had ik ook nog magneetsheets liggen en ik dacht dat ga ik gelijk proberen!! En inderdaad, met een beetje duwen willen ze door de pons!! Ik heb dus een kaart gemaakt waar ik de uiltjes met een knijpertje aan gedaan heb zodat je ze er af kunt halen en als magneetje kunt gebruiken. Super bedankt voor dit leuke idee Vicky!!

At Our Creative Corner there's a beautiful color challenge over this week. But sitting at my desk and spending much paper to nothing back to serving on internet. At the blog of Vicky Burdick I saw a fabulous idea! Making magnets from the owl punch!! I tried and made these three owls on a card. Thanks so much for your gorgeous idea Vicky!! 

De challenge:


Mijn kaartje:


magneetjes aan de lamp:




Fijne dag!!

Groetjes, 



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, Erna!!! Heel origineel! (ook al is het niet helemaal jouw eigen idee) ;-)
    Ik had er iig niet nooit van gehoord.
    Prachtig!
    Hoe dik is zo'n sheet?

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee en nog een hele mooie kaart ook!
    Dikke pluim van mij!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in love with your little owl magnets! SO glad you could join us at Our Creative Corner!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!