Pagina's

maandag 15 augustus 2011

SSSC & Paper Players, PINK PINK PINK

Ben weer lekker op dreef geloof ik :-). Heb een kaartje gemaakt met de kleuren uitdaging van The Paper Players, ROZE ROZE en nog eens ROZE.Ik heb de sketch gebruikt van de Sweet Sunday Sketch Challenge.  De stempels heb ik ingekleurd met markers. Met mijn nieuwe BIGZ XL Tasteful Trim Die heb ik het scallop randje gemaakt. het randje papier dat er af viel legde ik voor de grap andersom op de scallop maar ik vond dat eigenlijk een heel leuk effect geven. Vandaar dat ik het zo op de kaart gemaakt heb. Bedankt voor het kijken!

De kleurenuitdaging:


De sketch:


Mijn kaartje:


Detail van de scallop rand:


knoopje:



Fijne dag allemaal! 

11 opmerkingen:

  1. Very pretty! Beautiful use of the colors! Thanks for playing with the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, Erna! Heel mooi gemaakt en wat passen de kleuren leuk bij elkaar!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is absolutely beautiful. I love your scalloped layer and your eye with colour is extraordinary. Thanks for playing along at The Paper Players this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a great use of pink! Another beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful card, Erika and a great use of this weeks challenge colours! Thanks for playing along with the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! I love the elements you've incorporated!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty Erna! I just love all of the great details you added, too. Thanks so much for joining us this week at the Paper Players! Beautiful use of the color combo! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card Erna...you really nailed both challenges! Thanks for joining us at the Paper Players.
    Smiles,
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erna, fabulous job on both challenges. I absolutely love your scallop treatment. Great use of the colors and I love the single pearl on the Fabulous Florets flower.
    So glad you joined the Paper Players again this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful use of the challenge colors, Erna! The pearl and the button are the perfect touches. Thanks for playing with The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!