Pagina's

zondag 14 augustus 2011

Stamping 411..

Hoi allemaal!

Tot mijn verbazing stond ik met mijn kaartje van vorige week in de showcase bij Stamping 411 :-). Dat vond ik wel erg leuk, aangezien ik zelf niet zo heel tevreden was met mijn kaartje... dan zijn anderen het blijkbaar toch weer wel.
Voor vandaag heb ik de nieuwe sketch gebruikt van het Stamping 411 blog. ik heb de nieuwe In Color kleuren Wisteria Wonder en Lucky Limeade gebruikt. Het donkerpaars is de In Color Concord Crush.
Verder heb ik voor het eerst gebruikt gemaakt van de smooch shimmer spritz, erg leuk! Ik heb er de bloem mee bewerkt. Ook de binnenkant van de kaart heb ik nog een beetje gepimpt :-).

De sketch:

Mijn kaartje:


binnenkant:


De bloem:



Stamps: Background stamp Sanded
Paper: Wisteria Wonder, Concord Crush, Lucky Limeade, Whisper White
Ink: Wisteris Wonder
Accessories: Designer Button Whisper White, Lace Ribbon Border Punch, Little Leaves Sizzlits Die, Smooch Spritz Vanilla Shimmer

Groetjes en een fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Sjiek kaartje hoor! Mooi die nieuwe SU! kleuren ;-)

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous and rich creation! I'm loving all that sparkle! Thanks for playing along with us this week Erna! I'm always excited to see what you'll come up with!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful inside and out Erna!!! Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! I love the flower with all the shimmer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great job with this sketch. I like how you used this punch and your flower is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just gorgeous, Erna -- that rose is to die for! Great job with the sketch -- thanks for playing along at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!!! This is gorgeous!!! Thanks for playing along with us over at the Stamping 411 Blog!!
    Tiffany

    BeantwoordenVerwijderen
  8. you threw me for a loop-when you said "you worked with the flour".....just like a homemaker
    to have her mind in two places. I do love the look of this flower, with it's shimmer

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!