Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

Tasje..

Ik kwam gisteren zoiets leuks tegen, een tasje. Normaal gesproken ben ik niet zo van de tasjes... om te maken althans. Om te zien bij anderen vind ik het altijd wel leuk. Maar deze leek me wel heel leuk om te maken en ik ben er erg tevreden over. Het is heel makkelijk te maken en zo klaar! Een instructiefilmpje vind je HIER.

Voorkant:


Zijkant:


Binnenkant:


Mijn tasje sluit met een magneetje. Je kunt hier ook dubbelzijdig klitteband voor gebruiken.

Groetjes en een fijne dag! 

3 opmerkingen:

  1. Oh, deze is gaaf Erna! Bedankt voor de link, ik heb 'm opgeslagen. Ben normaal ook niet zo van de tasjes, maar deze wel!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute! I love the way it opens and your color choices are so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh deze heb ik helemaal gemist zeg! Wat issie leuk!!!!! Die ga ik ook maken. Leuk, leuk, leuk, leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!