Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Terug van weggeweest!

Hoi allemaal,

Gisteravond zijn wij terug gekomen van een heerlijke vakantie uit Frankrijk! We hebben het heel goed gehad, mooi weer, leuke dingen gedaan en gezien.
Vandaar dat het hier wat rustig was de afgelopen tijd.

Ik wil snel weer het freubelen op gaan pakken want ik heb er wel weer zin in!

Er staat nog wel een kleine verhuizing op stapel, mijn hobbykamertje gaat omgeruild worden voor een grotere!
Wie wil dat nu niet! haha.

Groetjes en tot gauw!

1 opmerking:

  1. Welkom thuis!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben! Hopelijk was het weer daar beter dan wij op vakantie hebben gehad... Hahaha!

    Én een grotere hobbykamer... Toe maar! :-D
    Ben benieuwd!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!