Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Beetje rustig hier....

Hoi allemaal,

Het is momenteel wat rustig hier op mijn blog. Dat komt namelijk omdat ik me aan het voorbereiden ben op mijn twee laatste examens die ik in november heb. Het is nogal veel stof die ik moet bestuderen (en ik ben weer eens wat laat begonnen...) Ik heb ontzettend veel zin om te freubelen, zie ook heel veel leuke sketches en challenges voorbij komen maar de studie gaat op dit moment even voor. Ik hoop dat jullie niet wegblijven hierdoor en ik doe m'n best om er af en toe een kaartje op te zetten!

It's a little bit quiet at the moment, on my blogThat's because I am preparing for my last two exams that I have in NovemberIt's a lot of stuff that I should study (and once again I started a little late ...) I see lots of funny sketches and challenges on different blogs, but study is most important at the moment. I hope you'll understand and do not stay away from me. I'm trying to find some time to make a card!

Lieve groetjes / with love,

4 opmerkingen:

  1. Ik ga je niet verlaten, hoor! :-D
    Denk de rest ook niet. ;-)

    Succes met je studie, zet 'm op!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom zeker terug en veel sterkte bij het studeren, ik duim voor je!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Good luck with your studies! Looking forward to seeing what you make next!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!