Pagina's

dinsdag 20 september 2011

Cards & Things #88

Goedemorgen!

Ook deze week is er weer een kleuren challenge bij Cards & Things. (volgende week weer een sketch!) Ik moest wel even nadenken wat ik met de grijze kleur moest doen, maar uiteindelijk is het toch gelukt.
De kleine bloemetjes heb ik op design papier gestempeld en uitgeknipt. De grijze blaadjes heb ik ingekleurd met watercolor wonder crayons. Dat gaat echt heel makkelijk!! Het roze lint heb ik ooit eens van Krista gekregen en kwam nu goed van pas. Doen jullie ook weer mee? Je hoeft niet exact dezelfde kleuren te hebben om mee te doen. Het is prima als het er op lijkt!

De uitdaging: 


Mijn kaartje:




Fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Je hebt de kleuren héél goed weten weer te geven!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erna this is so pretty! I love the wide pink ribbon and the button. This is one of my favorite stamp sets and you have created a beautiful card with it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een sjieke kaart Erna!! Ik vind hem SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Leuk hoe je het knoopje hebt vastgemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!