Pagina's

donderdag 29 september 2011

Ja! toch snel even een kaartje gemaakt!

Ineens schoot me te binnen dat Sharon morgen een feestje heeft, en nog geen kadootje gekocht. Maar het vriendinnetje wil geld hebben. En ik weet dat ze het leuk vindt dat ik kaartjes maak. Ze heeft hier zelf ook wel eens een kaartje gemaakt samen met haar moeder. Dus heb ik snel nog een kaartje voor haar gemaakt zodat het leuker wordt om geld te geven. En gelijk de sketch van (één van) mijn favoriete challenge blogs gebruikt :-)

De sketch:


Mijn kaartje:





Groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje, Erna! Mooie kleuren ook!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan en dat ondanks je vele studiewerk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna, Erna, Erna.....I so enjoy your work. I'm so glad that you play along with us. It's always a pleasure to see your work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erna -- this is just beautiful. You have such a knack with color combinations -- just beautiful! Thanks so much for playing along this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a happy card -- I love the movement!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty card, Erna! I LOVE these colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So pretty! I love all of the blue and your bow is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!