Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

C&T color challenge, PPA sketch challenge

Goedemorgen!

En er is alweer een week voorbij! Tijd voor een nieuwe uitdaging op het blog van Cards & Things! Ik heb de sketch van Pals Paper Arts gebruikt. En weer een jongenskaart gemaakt deze week :-).
De gitarist heb ik eerst ge-embost met clear embossingpoeder, daarna gesponst. Het cijfer 8 heb ik bewerkt met glossy accents van Ranger. Alle gebruikte materialen zijn verder van SU.
Doen jullie ook weer mee??

De color challenge:


De sketch challenge:


Mijn kaartje:



hier kun je de "glossy accents" beter zien:


Fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. Stoere kaart met mooie kleuren!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren passen perfect bij deze stempel! Mooi kaartje weer!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! The faux stitching was a nice touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love this Erna! The sponged background is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!