Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Cards & Things and Freshly Made Sketches!

Hoi hoi,

Er is weer een nieuwe uitdaging op het challengeblog van Cards & Things! Een kleurenuitdaging en wat voor één! Ik vind hem prachtig!! Ik heb hiervoor de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt, een vrij nieuw sketch blog met hele goede team members! Ik heb wel een tijdje moeten puzzelen wat ik nu zou gebruiken voor dat rondje linksonder maar het is uiteindelijk gelukt. Ik hoop dat jullie ook weer meedoen met deze uitdaging op C&T!

A new color challenge at Cards & Things this week! A very pretty challenge!! I used the sketch from a recently started challenge blog Freshly Made Sketches, which has very good team members!
Are you playing along with this weeks color challenge at C&T??

De color challenge:


De sketch challenge: 


En mijn kaartje:




Stamps: Elements of Style
Ink: Baja Breeze, Blushing Bride, Chocolate Chip
Paper: Blushing Bride, Baja Breeze, Chocolate Chip, Whisper White, Nursery Nest DSP
Other: flower, paper snips, ribbon, dotted scallop ribbon border punch, blossom bouquet triple layer punch

Have a good day!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig! Mooie kleurencombi en gave sketch! Super!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so pretty! I love the tag that you've created!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! I love the raised bird 'flying' off the paper!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a wonderful card Erna. I love how you have distressed the tag. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!