Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Cards & Things challenge AND JAI

Hoi hoi,

Het is weer dinsdag en dat betekent een nieuwe uitdaging voor je op het blog van Cards & Things! Ik heb de challenge gelijk maar gecombineerd met een andere challenge, op het blog van Just Add Ink, waar de uitdaging deze week is: Just Add.... a Die Cut. Ik heb maar weer eens een zeemanskaartje gemaakt, ik vind dit zo'n gave set! En het papier dat erbij hoort is ook al zo mooi. Zoo jammer dat ie niet in de huidige catalogus staat!! Ik heb dus de letters gemaakt met de Medium Sizzlits Dies van Stampin Up, die heb ik vervolgens met versamark bewerkt en met clear embossingpoeder ge-embost. Hoe vinden jullie 'm?

Hi stamping friends! It's tuesday again which means, a new challenge at Cards & Things! I used the challenge from Just Add Ink also for my card. Love this stampset and this paper! I used the Medium Sizzlits Dies for the letters and inked it up with versamark. Then I embossed the letters with clear embossingpowder. 

De uitdaging: 



Mijn kaartje:




En ook weer een binnenkantje gemaakt:


Stamps: The Open Sea, Curly Cute
Ink: Early Espresso, Cherry Cobbler, Not Quite Navy, Versamark
Paper: Early Espresso, Cherry Cobbler, Not Quite Navy, Whisper White
Accessories: Bakers Twine, Timeless Type Junior Alphabet, Antique Brads, Clear embossinpowder

Fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Your card is stunning Erna inside and out! I love the way you've done the word over the top of the stamped panel and I love the anchor too. Thanks for playing along with us at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuke details ook!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna this is a really lovely card, your die cut lettering is a perfect addition to a great choice of stamps & DSP.
    Thanks for playing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a beautiful card Erna! Thanks for joining us at Just Add Ink this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! I love the embossing!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!