Pagina's

zondag 23 oktober 2011

CQC & SFF Challenge

Goedemorgen!

Gisteren ben ik bezig geweest met een kaartje, ik heb daarbij de sketch van Sketch Frenzy Friday gebruikt en de kleuren challenge van CQC. Ik heb een voor mij nieuwe techniek gebruikt, nl. een paar druppels inkt van een navulflesje op een keukenrolvelletje en daar de stempel in gedoopt. vervolgens op papier gestempeld. Leuk effect! Ik heb nog meer blaadjes gemaakt dus die verwerk ik op een ander kaartje denk ik. Het oranje vierkantje heb ik ge-embost, knoopje en lintje erbij en klaar. Alle materialen zijn van SU behalve de tekst, die is van Darkroom Door.

De kleurenchallenge:


De sketch:


Mijn kaartje:




Groetjes en een fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Erna! Prachtige herfstkleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Erna! Wat een leuke manier van stempelen!
    Tijd voor een demo? Hahaha!
    Eerst nog een examen voor jou, geloof ik?
    Misschien kunnen we tzt een keer wat afspreken, dan mag je me deze techniek eens demonstreren! ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful..love the layout!! thanks for joining us this week at the ColourQ!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, Erna! Love the beautiful details on this card. Thanks for joining us at the ColourQ this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Great fall colors! Love the patterns and textures! Thanks for joining us this week at Sketch Frenzy Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so pretty! That color combo is beautiful and works so well with our layout at SFF!! Thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely texture...great fall card! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke. Well, that's it for my attemp at Dutch. A wonderful color combination. Thanks for joining us at SFF. Hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your card! The colors really pop. Great interpretation of our sketch. Lots of texture and interest. Thanks for joining us this week at Hand Stamped Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!