Pagina's

maandag 24 oktober 2011

JAI sketch challenge

Goedemorgen!

Voor een collega die onlangs moeder is geworden van een dochter heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb daarbij de sketch van JAI gebruikt. En vond het wel leuk om de treat cups weer eens uit de kast te halen. Ik heb er muisjes in gedaan :-).

De sketch:


En mijn kaartje:





Stamps: Something Sweet, Fox & Friends, Short & Sweet
Paper: Pink Pirouette, Chocolate Chip, Whisper White
Ink: Regal Rose, Chocolate Chip
Accessories: Treat Cups, Ribbon, Pennant Big XL Die, 1-3/4" circle punch

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Denk dat ze hem heel erg mooi zal vinden.
    Geloof niet dat ik aan jouw kaart tippen kan, hahaha! ;-)
    (moet er nog mee beginnen trouwens...)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute. Thanks for playing at Just Add Ink this week. Danke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A totally cute Baby card Erna and wonderful take on this weeks JAI sketch - thanks for palying along this week ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very cute card. I haven't used the treat cups before but seeing your card I feel inspired.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card and great take on our sketch. Thanks for playing along with us at JAI this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a creative take on the sketch. I love the monkeys tumbling down the side of the card and the cute sweet treat cup as the focus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a very sweet and wonderful baby card - your monkey border makes me smile :)Great use of the sketch Erna - thanks for playing at Just Add Ink.
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a cute card Erna! Great take on the sketch, thanks for joining us at Just Add Ink this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is adorable and such a wonderful use of the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!