Pagina's

zondag 2 oktober 2011

K.I.S.S. and Color Throwdown..

Hoi allemaal,

Het is heerlijk weer buiten, dus daar ga ik zo van genieten, maar eerst nog even een kaartje uploaden... Gisteravond gemaakt. De kleurenchallenge van de Color Throwdown gebruikt en de uitdaging K.I.S.S. van Stampin Royalty. Deze techniek heb ik onlangs op een ander blog gezien, en ik vond het heel gaaf om met een simpel iets eigenlijk een heel mooi kaartje te maken.(Ik weet alleen de link naar dat blog niet meer!!)  Het is een one-layer kaart, zoals dat heet, dat betekent, geen laagjes. Ik heb eerst gesponst met inkt, en daarna de stempel afgedrukt. De tekst gestempeld en toen vond ik dat er toch nog iets bij moest, dus heb ik een paar groene vlindertjes gemaakt.

I made this one-layer card yesterday evening, for the color challenge at the Color Throwdown and the challenge at Stampin Royalty. I saw this technique on a blog I don't remember... (I guess her name is Heather...) First I sponged the colors, then I stamped with the very vintage wheel over the colors.
Added a sentiment and some butterflies and that was it.

De kleuren uitdaging: 


De uitdaging van Stampin Royalty:


The Challenge for this week is to
K.I.S.S.!!
(Keep it Simple, Sweetie!)

En mijn kaartje:





Fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee, Erna! Mooie kaart met lieve vlinders.

    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautifully simple! Love the butterfly accents. Very cool card. Thanks for playing this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous! So simple, yet absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!