Pagina's

maandag 17 oktober 2011

Stamping 411

hoi allemaal!

Afgelopen weekend heb ik een beetje tijd gemaakt om te freubelen, en heb ik een kerstkaart gemaakt! Met de nieuwe sketch van Stamping 411. Aangezien ik geen zwarte knoopjes heb, heb ik een craft corduroy button met zwarte inkt bewerkt en als midden van de ster vastgemaakt. De ondergrond is gemaakt met de snow burst emobssing folder. Ben benieuwd wat jullie er van vinden...

De sketch:


Mijn kaartje:


Ook nog wat glitters op de ster :-)


het is niet meer te zien dat het een corduroy button is...


Stamps: The sounding Joy
Paper: Cherry Cobbler, Very Vanilla
Ink: basic black, cherry cobbler
Other: corduroy button, northern frost die, dazzling details, snow burst embossing folder
basic black striped 1 1/4 grosgrain ribbon

groetjes, 

13 opmerkingen:

  1. waaauw, deze is heel erg mooi ! geslaagde kaart,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat een mooie, geslaagde kaart!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gefreubeld!! Hij is prachtig.

    gr
    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is stunning Erna! I love how you stamped the sentiment and your snowflake is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. really lovely card! Erika Clark, inkypinkies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome!! Love these colors and that stamp set just rocks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! Congrats on making the showcase for Stampin' 411!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love what you did with this set! I love how you layered the inks.. Just awesome (as always).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!