Pagina's

dinsdag 15 november 2011

C&T en Sunny Challenges

Het is weer dinsdag en deze week hebben we op het blog van Cards & Things Challenges een hele gave kleuren uitdaging voor je! Eentje waarbij ik onmiddelijk aan kerstkaarten moest denken :-). Toen ik de site van Sunny Challenges tegenkwam waar de uitdaging een kerst thema was wist ik dat ik die sketch mooi kon gebruiken voor mijn kaartje. Ik heb een "oud" setje uit de kast gehaald, ééntje die ooit in de Holiday Mini stond van SU, maar het blijft één van mijn favoriete kerstsetjes!

Ik hoop dat jullie deze week ook weer mee doen!

De uitdaging: 



De sketch:



Mijn kaartje:


En weer wat glitter gebruikt :-)



Groetjes en een fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Gorgeous card Erna. Love your little bird & the placement of holly. Thanks for playing along with us at Sunny Challenges & Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke! Echt kerst inderdaad!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna, how lovely this is! Love the bird and the hollyand especially the way you have done the faux stitching around the smaller layer. Thank you so much for playing along with us at Sunny Challenges and Creations this week! Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. I love the way you have added the bird and leaves. Beautiful. Thanks for playing along at Sunny Challenges and Creations this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Erna! Ik ben al een tijdje niet meer op jouw blog geweest, maar je hebt ook weer superleuke kaarten gemaakt! En je doet blijkbaar mee aan andere challengeblogs dan ik. Zal ik ook gauw eens naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!