Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Cards & Things and Stamping 411

Goedemorgen!

Het is weer dinsdag en deze week hebben we bij Cards & Things een kleurenuitdaging voor je. En wat voor één! Het was met recht een uitdaging om hier iets van te maken maar volgens mij is het wel gelukt.
Ik heb de sketch van Stamping 411 gebruikt.

De uitdaging:



De sketch:


Mijn kaartje:


Dit schattige bolletjeslint heb ik van Alice gekregen! 


Zien jullie de glitters ook??


Groetjes en ik hoop dat er weer veel meedoen!

8 opmerkingen:

  1. love that color combo!! your card is great!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, Erna! Mooie kleuren en leuke layout!
    Mooi label, een pons zeker? ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een uitdaging, knap dat je er zo iets moois van hebt weten te maken hoor!

    groetjs, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous Erna. I love everything about this card. Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Too cute!! Thanks for playing along with us over at Stamping 411!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous and fun!!!!! Love, love, love this card Erna!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is too cool! I love the colors and everything about it! Thanks for playing with stamping 411 this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the faux stitching and the glitter! Great card!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!