Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Cards & Things Challenge

Onze internet verbinding lag er twee dagen uit ivm onderhoud, dus vandaar dat ik pas in de avond mijn kaartje kan laten zien voor de kleuren challenge deze week bij Cards & Things!
Het is een hele gave challenge, ik hoop dat jullie ook mee doen. En ga zeker even kijken op het blog, daar staan hele gave kaartjes van de overige teamleden!!!! Voor de sketch heb ik gebruik gemaakt van de sketch op het blog Create with Connie and Mary. Gelukkig kon ik mijn kaartje daar ook nog neerzetten, die challenge sluit bijna.

De challenge:



 de sketch:  



Mijn kaartje:




Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Very pretty card...simple and clean. Love the little flower. Great job on the sketch. Thanks for playing the Create with Connie & Mary Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love these colors together. The textured flower with the button is so sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love these colors for the holidays and so sweet that you've combined three different polka dot patterns! Adorable little flower with a button center! Thank you for joining us at CCMC!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Christmas card! I love these patterns on the Crumb Cake card stock! And the flower is a beautiful focal point! Thanks for playing the challenge at Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a delightful Christmas card! That dsp was always one of my favorites! Thanks for joining us this week for the Create with Connie and Mary Thursday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great Christmas Card! Love the colors and the fun, textured flower! Thanks for playing along with the sketch challenge this week on Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute card & cute flower! Thanks for playing CCMC this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!