Pagina's

dinsdag 8 november 2011

Cards & Things, PPA Challenge

Goedemorgen!

Tussen het leren door (want ik heb binnenkort twee examens) een kaartje gemaakt met de nieuwe sketch op het Cards & Things Challenge Blog! Ik kwam gisteren ook de color challenge van Pals Paper Arts tegen en dacht dat ik die twee mooi kon combineren. Ik heb eerst de afdruk gestempeld, daarna met nestabillities uitgestanst en het randje gesponst. Het bruine stukje cardstock heb ik geëmbost en daarna ook gesponst.
De strik er op gemaakt en alles op elkaar vastgezet. Doen jullie ook weer mee?

De sketch:



De Color Challenge:



Mijn kaartje:


De strik:


Zie je de parel op de ster??


Fijne dag!!

8 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart en lekker gezellig én geslaagd in die kleuren!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent goed bezig Erna, tussen het leren door ben je ook mooie kaartjes aan het maken!! Succes nog met het leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations from Pals Paper Arts. You have been chosen as one of the three winners for PPA118. Please send me your email address so I can provide you withe electronic badge code.

    Congrats!
    Mike
    mike@stampin-style.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous! I love how you used the colors and the sketch! The crochet ribbon bow, antique brad and the shining star are perfect for this design!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the soft peaceful nature of this card! Beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on your PPA win! Your card is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel mooie kaart Erna!
    lvast sterkte met je examens hoor!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!