Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Cards & Things

Het is weer dinsdag en dat betekent weer een nieuwe uitdaging op het Challenge Blog van Cards & Things!!
Een sketch deze week, en een hele leuke!
Ik heb een kerstkaartje gemaakt, en heb de sterretjes van wolvilt gemaakt met nestabillities. Ideetje van Alice!!
Erg leuk!! Ik moet zelf ook maar eens op zoek naar wolvilt....

De sketch van deze week:



Mijn kaartje:


hier kun je de sterretjes goed zien


en een echte zilveren `jingle bell` al lijkt hij hier meer goudkleurig..


doen jullie ook weer mee?

groetjes en een fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Erna! Echt Kerst!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een eenvoudige sketch maar wel heel mooi Erna. Hier ben ik fan van!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi Erna! O, ik zie nu pas die drie stipjes in het hoekje....die ben ik vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk! Erna, hoe kom je aan die prachtige (tekst) stempel? Groetjes,
    Simone (vriendin van Sandra)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is dit, mooie tekst ook! En als je wolvilt zoekt... ik heb nog een hele berg liggen!

    Fijne jaarwisseling en alle goed voor 2012.

    Lieve groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!