Pagina's

maandag 28 november 2011

freshly made sketch!

Hoi hoi,

Alice was vandaag een dagje bij mij dus kon ik mooi met haar leuke stempels spelen :-).
Ik heb dit kaartje gemaakt en de sketch van Freshly Made Sketches gebruikt.
De stempels zijn van Hero Arts, het papier heb ik gekregen in een blokje van Alice, lief he!!

De sketch:



Mijn kaartje:



rondje geƫmbost, rendier ingekleurd met watercolor wonder crayons van Stampin Up


dit lettertype vind ik zo leuk:


Kaart: Crumb Cake
Gebruikt papier: Chocolate Chip, Baja Breeze, Very Vanilla

groetjes, 

11 opmerkingen:

  1. wow! It is so nice and joyful! very beautiful card! The background papers are fantastic!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute and happy! Adorable holiday card! So glad you joined us at Freshly MAde Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great card, I love the embossed circle behind the reindeer - it looks like he's flying, indeed. Thanks for playing along with Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute and zippy! A very fun card! Thanks for joining Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love these colors Erna! And the reindeer is so cute! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is super cute ... a great card!
    Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my goodness! That little reindeer is adorable! I love him and the colors you used for this one. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable reindeer! So glad you joined us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a cute stamp set! Wonderfully done. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is adorable...that reindeer is so cute, like the texture you put in behind him. Great DP

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is so cute! I love the little reindeer with his sweater and your DP is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!