Pagina's

zondag 13 november 2011

Freshly Made Sketches

Dit vogeltje staart me de hele week al aan, en ik had m ook al ingekleurd maar ivm mijn examens heeft het even geduurd voordat ik er een compleet kaartje mee gemaakt had. Elke keer deed ik een klein stukje en zonet heb ik hem afgemaakt. Ik heb de sketch gebruikt van het blog Freshly Made Sketches. Een leuke sketch waar je alle kanten mee op kan.

De sketch:



Mijn kaartje:




Stamps: Young Vermillion, Just Believe
Paper: real red, poppy parade, tangerine tango, early gray, whisper white, basic black
Ink: Real red, basic black
Accessories: Markers, pearls, punches, vintage wallpaper embossing folder, 
watercolor wonder crayons, blenderpen, ribbon

Fijne dag!!

7 opmerkingen:

  1. Such a great way to showcase the Vermillion stamp! he is such a sweet little bird! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the red and black combination! Your image is colored beautifully! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een perfecte combinatie! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a classic color combination which goes so well with the bird! Love the textured background you created too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I absolutely love the colors you used on this and the bird is so sweet. I really like the crossed ribbon too.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how you used three different colors for the three layers. It's subtle, but very visually interesting. Great job coloring that sweet Vermillion. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful bird! The color combination is super! So glad you joined us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!